Renovering



Idag har min familj börjat lite med en renovering, och jag har varit med och hjälpt till lite :) Vi har nu börjat i Andreas rum och har snart plockat ut alla hans grejer för att sedan till helgen göra om lite där inne ;) Men kolla vad jag hittade bland allt skräp, en röd scarf, erkänn jag är fin i den ? :D Idag var jag och Natta på en promenad och vi träffade en kompis till Natta och hennes hund, det var lite roligt jag luktade lite och han luktade lite, och vi stog och pratade med dem länge så när vi kom hem så undrade Husse vart vi har varit så länge, men jag var ju bara ute och träffade en ny kompis ;) Men nu ska vi fortsätta med renoveringen hej då!

Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Guuud vad snygg du blev i den! =)

2011-01-19 @ 22:25:26
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se
Postat av: Kicki

Åh så söt du är!

2011-01-20 @ 18:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0