Promenad




Idag har jag och Natta, Nattas kompis och hennes hund varit ute på en lång promenad!
Jag visade hur duktigt jag kunde gå brevid Natta, men självklart busade jag också! Det var jättedjup snö som jag lekte och skuttade runt i det tyckte jag var jätteroligt, jag sprang jättefort och försökte komma fram i snön, Natta tyckte att det såg jätte roligt ut. Hon hade också med sig min leksak, så vi gick till fotbollsplanen (då var vi själva) och hon sa vänta till mig och jag kollade så gulligt på henne. Sedan kastade hon iväg leksaken och sa varsågod och jag stack i väg. Men probemet var det att ingen av oss vet vart den hamnade, snön var ju så djup så leksaken sjönk ner i snön och ingen såg den eftersom vi hade sprungit runt där omkring innan, men Natta var så smart, hon har ju mig med sig så hon sa sök, och jag började söka, jag hittade den inte först men sedan såg jag den och jag fick inte en utan två godisar för att jag var så duktig!

Kram Lotus


Kommentarer
Postat av: Ekke

Vad mysigt ni verkar ha haft det! :D

måste få lov att hälsa på någon dag! :D:D

2011-01-06 @ 01:55:05
Postat av: Ewa

Hej Lotus och tack för inlägget i gästboken - alltid lika kul att få en hälsning! :-)



Om ni går till My Dog på sönd förmiddag så sitter Yohanna och din syrra Bellis i rasmontern för dansk/svensk gårdshund. Kram, kram!

2011-01-07 @ 15:32:05
URL: http://www.sokarens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0