Kvällspromenad!




För en stund sedan var jag ute på en kvällspromenad med Natta och Adam! Jag var så duktig, jag gick jätte fint bredvid Natta. Jag lekte och busade lite med Adam, han började springa och jag sprang efter som bara den, det var jätte roligt!




När vi kom in och jag fick torkat av mig under tassarna och fått av kopplet och jackan gick jag efter Natta ner till badkaret, hon lyfte i mig och satte på vattnet efter ett tag kom Matte och skulle hjälpa till för att Natta ville ta kort på mig när jag badade så duktigt, jag blev jätte blöt och det blev Matte och Natta med när jag ruskade av mig vattnet, de blev inte så glada men jag tyckte att det var jätte kul!





Kolla vad blöt jag blev!
När Natta och Matte torkat av mig vattnet sprang jag upp för trappan och såg att Adam och Husse satt i soffan, jag letade reda på mitt ben och hoppade upp i soffan och la mig där och började bita!



Kram Lotus!


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Lotus!

Vad kul att du fått en egen blogg, det blev ju nästan som en julklapp :-)! Jag ser att du är dig lik sen du bodde hos mig - härligt! Blir så glad över att du fått det så bra i din nya familj, och mamma Hallon och tant Humla hälsar att det blev väldigt tomt, tyst, stillsamt och trist när du flyttade. De (nåja, i alla fall Humla...) saknar dig väldigt mycket, och det gör jag med!

Hoppas du och din stora familj får en fortsatt God Jul och ett Gott Nytt År!



Stor kram och massor av nospussar till er alla från kennelmatte, Hallon och Humla



P S Ett litet tips; håll dig borta från alla dumma smällare D S

2010-12-26 @ 09:18:21
URL: http://www.sokarens.se
Postat av: Bella med familj

Va kul att brossan har fått em egen blogg. Jag ser fram emot en promenad. Nos pussar från syrran Bella

2010-12-26 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0