Nyfödd

Kolla vad jag hittade när jag sökte på youtube! Det är ju jag när jag är nyfödd! :D
Det är Yohanna (http://yohannasblogg.y-flocken.se/) som har laggt upp klippet.
Tänk att jag varit så liten :)



Igår (Fredag) var jag,Matte och Husse uppe vid huset och klippte gräset och fixade iordning lite eftersom vi snart kommer att flytta in, och det kommer blii jätteroligt! :D Jag fick springa runt vid huset en stund och så gick vi till grannen och han hade två snygga Golden tjejer, som jag lekte med en stund innan vi åkte hem igen ;)

Men idag (Lördag) ska jag hänga med Natta in till göteborg för lite miljöträning och så ska vi heja på Matte och Husse som ska springa göteborgsvarvet! :D HEJAHEJAHEJA!


Just nu är Natta hos sin pappa, och sin katt Theo som jag träffade för någon vecka sedan och vi kom bra överens, fast jag var lite på i början men Theo var en modig katt! Men Natta kommer idag tidigt och då ska vi öva på lite klickerträning som vi så smått har börjat med och jag förstår precis vad jag ska göra. Sedan drar vi oss till göteborg och hejar! :D


En bild på mig och Theo

Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag vet, det är helt ofattbart att de varit så små!!



Vad duktig han är med katten, jag är grymt impad! =)



Kram från oss!

2011-05-22 @ 19:47:03
URL: http://www.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0