HD grad A


Förra tordagen var jag och alla mina syskon och HD röntgade våra höfter. Först gick vi igenom en veterinär kontroll, det gick väldigt bra, jag stod stilla när hon kollade igenom mig, sedan fick vi gå in i varsitt rum och fick en spruta, så att vi skulle somna. Jag ville inte riktigt somna direkt, ville sitta och lyssna på vad som hände utanför, men tillslut halvsov jag och då var det våran tur. Bellis och Bella hade  varit inne innan oss. Natta fick inte gå med in i rummet eftersom hon var under 18, men hon bar mig in till rummet där jag röntgade höfterna . Matte var med mig hela tiden, och Yohanna, och det kändes bra, hon passade på att trimma min klor när jag ändå var lite slö. När vi var färdiga kom Natta in i rummet och hämtade mig och bar in mig till det rummet där mina andra syskon var, så satt vi där och fick vakna till lite. Det var jätte roligt att träffa alla igen :D

Mina höfter:



Idag fick vi reda allihopa vad vi i B kullen fick för resultat och jag fick HD grad A! :D
Mattarna blev så glada när dom såg det, dom hoppade upp i soffan och blev såååååååå glada! Jag blev också jätte glad, men jag tror nog inte att jag fattade varför direkt, men jag blev också så glad så jag välte ut matskålen, och sedan låg det mat över hela golvet men jag var där fort och åt upp allt, mums!
 


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Japp, idag är alla tvåbeningar superglada, och hundarna mest konfunderare - de förstår nog inte alls våra glädjetjut! =) Grattis än en gång till det fina resultatet!!! Kram!

2011-05-11 @ 12:00:51
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0