Kvällspromenad




Idag senare på eftermiddan, gick jag Natta och Adam till Adams mamma en stund han skulle hämta några grejer där. När vi var påväg hem så träffade vi min syster Bella och hennes mattar :D Åå vad skoj det var! Och vad gott Bella luktade, Matte fick ha lite koll där på mig. Vi gick en liten bit och mattarna pratade sååååååå mycket! Efter en stund så tröttnade Adam så han gick hem, men vi fortsatte gå men vi kom inte så långt tills vi stannade igen och de pratade, och jag visade vad jag kunde :D Fast såklart så vill jag inte rulla runt i vattenpölar så det blir att jag får visa att jag kan rulla runt någon annan gång :) När vi kom hem fick jag ett "Lotus ryck" när jag sprang hade jag nästan baken i golvet och jag halkade in i stolen och Mattarna och Hussarna tyckte att det såg så roligt ut men sedan så fick jag lungnat ner mig och gick och la mig i min säng, och nu ligger jag i Nattas rum och ska sova så godnatt!

Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Pia Svensson

vilken fin blogg du har gjort Natta, roligt att läsa om alla er upptåg. M;ysigt, lycka till med alla nya äventyr med Lotus. ses på Torsdag kramar Pia.

2011-01-18 @ 17:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0