Hundkurs 5



Idag var vi på hundkurs igen och jag fick gå nästa hela kursen utan koppel, i början var jag lite nyfiken på annat och gick ifrån lite men sedan så gick jag jättebra bredvid Natta. En övning var att vi skulle sitta kvar när våra Mattar skulle gå ifrån en bit och sedan sätta sig ner och ropa på oss, det var vi jätte duktiga på (jag och Esco) Våra Mattar kallade in oss samtidigt och vi sprang bredvid varandra till våra Mattar utan att stanna och leka som jag tror att de trodde att vi skulle göra.



och in zomad bild:



 I slutet av kursen var det en annan kurs som började och det kom massa människor och hundar som jag tyckte var lite roligt och skälla på men när kursläraren drog till lite i kopplet så slutade jag skälla men det var en hund jag tyckte var extra intressant och det var en stor Boxer, så han kollade jag in lite extra. När vi kom hem fick jag först ett Lotus ryck sedan så somnade jag gott på soffan.

Kolla vad duktiga vi var!



Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: P

2011-01-30 @ 19:24:56
Postat av: Anonym

Jätte fina bilder Natta och visst är våra vovvar duktiga, o super söta fast Esco ser LITE skojig ut ibland ;-) ses snart kram Pia

2011-01-30 @ 19:28:38
Postat av: Yohanna

Vad duktiga ni är!! Men att boxern var intressant kanske inte var så konstigt, du blev ju utskälld titt som tätt av grannens boxer när du bodde hos kennelmatte (nåja, det hände väl att du gapade tillbaka ibland oxå...) så du trodde kanske att det var den? =)

2011-01-30 @ 21:42:10
URL: http://y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0