9 Januari



Igår gick jag och Natta en låååååååång promenad, vi lämnade av Simon hos deras pappa och hälsade lite på deras katt Theo, han hade träffat hundar förr så han var lugn men höll sig på ett vist avstånd, jag ville ju så gärna leka med honom! När vi gick hem såg vi ett rådjur hoppa över vägen och jag ville springa efter, men det fick jag inte, när vi kom hem var vi jätte våta, eftersom det hade först regnat och sedan snöat, jag sprang in och skulle hälsa på alla sedan gav Natta mig mat och jag åt sedan var jag så trött att jag gick och la mig i min nya säng och somnade där en stund.

Kolla vad fin den är! Jag älskar att sova i den!

Just det jag kan rulla runt nu med lite godis såklart ;)



Blötapussar Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Oj, vad mysig den nya sängen var! Förstår att du gillar att ligga i den. =) Och så duktig du är som lärt dig en ny konst så snabbt, det måset vi få se nästa gång vi träffas!

2011-01-10 @ 22:56:52
URL: http://y

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0