8 Januari Mydog



Idag har Natta och Matte varit på Mydog mässan i göteborg, och jag fick inte hänga med :(. De sa att det såg många Dansk/svenska gårdshundar, och dem hade jag velat träffa! Men dom kom hem med massa fina och goda grejer till mig :D, som ett sele, ett halsband med blinkande hundben på, (så jag syns i mörkret), ett stort gott ben, lite godis, en ny säng och en namn-bricka som det står Lotus på. Natta kom hem lite senare för hon hade träffat en kompis på mässan så de gick runt lite mer och träffade Cesar Millan, det hade jag velat göra! men iallafall, när hon kom hem tog hon på mig mitt nya sele och så gick vi ut och gick med hennes kompis och hennes hund, och det gick mycket bättre denna gången, men det dåliga var att det regnade och var jätte halt på marken så Mattarna halkade jätte ofta och till och med jag halkade någon gång ibland, så vi gick hemåt. När vi kom in så klippte Husse och Matte klorna på mig, och det gick mycket bättre denna gången!
Idag har Natta också lärt mig "Hi five", det var inte så svårt det var ju nästan som vacker tass men bara träffa handen lite längre upp ;) Natta håller också på att träna mig att rulla runt, har lyckats 2 gånger hittills!

Kram Lotus


Kommentarer
Postat av: Bella

Va kul mina mattar har oxå varit på My dog. Jag fick ett jätte öra :-P. Kul om vi kunde träffas snart, jag löper tyvärr nu men det är snart över då kan vi ta en promenad och en riktig lek stund. Kramar Bella

2011-01-09 @ 16:49:34
URL: http://bellaochsmulan.bloggplatsen.se/
Postat av: Yohanna

Vad duktig du är Lotus, som lär dig nya konster så snabbt!



Syrran Bellis hälsar att SÅ himla kul var det inte på MyDog ändå. Visst, man fick mycket gott godis och ungefär tusen klappar, men det fanns oxå en del läskiga hundar som var tio gånger så stora som en liten gårdshund, de kunde man varit utan. =)

2011-01-09 @ 21:35:03
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0