17 Januari





Idag gick jag och Natta en lång promenad, vi gick förbi en hund som började skälla men jag brydde mig inte någonting, den där kursen börjar sätta sina spår ;) Natta ringde Simon och frågade när han slutade, för vi stod alldeles utanför hans skola, han sa att han redan slutat och var på väg, så vi mötte upp honom och jag blev sååååååå glad att så fort jag fick syn på honom hoppade jag på honom och gav honom en puss när jag lungnat ner mig lite så började vi gå hem och vi hade så kul Natta hade med sig en leksak till mig som vi lekte påväg hem och oj vad jag fick klättra och leta och springa riktigt kul var det! När vi kom hem fick jag ett "Lotus ryck" så jag sprang fram och tillbaka och kastade upp tuggbenet upp i luften och skällde lite, men det varade inte länge, jag blev trött snabbt och kröp upp i soffan och vilade, så nu ska jag vila vidare ;)

Kram på er / Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

De där Lotusrycken låter underbara, antar att ni får er rätt goa skratt... =)

2011-01-20 @ 23:50:51
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0