En vanlig dag i mitt liv!



Hej allihopa!
I lördags var sista gången på hundkursen :( Men jag och Natta har funderat på att börja tävlingslydnad hos samma tränare :). Den där "boxern" var med, och en rolig sak som hände var, att alla hundar och ägare skulle gå fot koppellösa i turordning, sist ut var boxern, då gick nästan alla ägare och satte in hundarna i sina bilar matte och Natta skrattade lite. Men man måste nog tillägga att boxern är väldigt snäll och lekfull.
Häromdagen så stod Matte och Husse i vardagrummet och prata, och jag ville ha lite uppmärksamhet så jag smög in på toan och fick tag i ena kanten på toalettpappret och sprang ut, det blev några meter toapapper som de fick rulla upp. KUL ;-) 
Idag så var jag och Natta ute på framsidan och lekte och tränade lite, jag fick söka, gå slalom, stanna och hoppa över hinder, som var lite hemmabygge. Borsten var x-tra kul att bita i, men jag fokuserade snabb på min uppgift :D det var jätteroligt!








Kommentarer
Postat av: Yohanna

Vilken snygghoppteknik du har - högt över hindret! Smart det där med toapappret också, jag antar att det fungerade rätt bra? =) Ses på söndag, kram!

2011-02-15 @ 20:04:08
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se
Postat av: Ewa

Hi, hi - kommer ihåg när du var liten och jag skulle torka upp sånt som du och dina syskon hade gjort i valphagen... så fort jag satte ner handen med toapapper var du där och snodde det, och sprang lyckligt iväg långt utom räckhåll för mig :-)

2011-02-16 @ 17:39:04
URL: http://www.sokarens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0