A och B kull träff


Foto: Yohanna Eriksson

I söndags så åkte vi upp till floda där jag träffade mina kennelmattar Ewa och Yohanna, mina syskon och A-kullen, först gick vi en promenad i skogen, och sedan gick vi till en jättefin sjö, jag fick gå kopplad eftersom jag och min bror Eddie gick inte så bra ihop just denna dagen. Sedan gick jag, Natta, Ewa och min syster Myran en promenad runt sjön, då fick jag springa lös och det var det roligaste jag gjort på länge, att verkligen sträcka ut mig, det var på tiden! Jag lekte väldigt bra med tikarna och hade speciellt roligt med Myran, och hoppas att vi kan träffas och leka igen :D

För mer bilder gå in på http://www.sokarens.se/

Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Det var så himla kul att träffa er igen! Dock känner jag att jag aldrig hann hälsa ordentligt på Lotus, kanske kan jag och Bellis komma till Kungälv någon gång framöver och passa på att träffa både dig och Bella. =)



Det här kortet blev ju så fint på dig och Natta, jag har fler som jag kan maila över om du vill. =)



Kram från oss!

2011-02-23 @ 10:59:40
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0