3 Februari



Idag var det ingen kurs så jag fick sova lite längre nu på morgonen, och det är inget man tackar nej till :) Kursen blir istället på lördag, och jag längtar undra vad vi får lära oss då ;)
Idag så har jag lärt mig några nya saker :D Bland annat Krypa och sitt vackert, och oj vad Mattarna och hussarna skattade när jag kröp, och ibland fuskar jag också, och hoppas att jag får en godis ändå ;) Och sitt vackert har jag inte riktigt utfört riktigt än utan jag får hjälp med balansen av Natta, men jag kan sitta vackert i en sekund sedan åker framtassarna ner igen och jag får börja om, men oj vad kul det är att lära sig nya saker! Och jag längtar så tills den 20 Februari när jag får träffa kennelmattarna Ewa och Yohanna, Min underbara mamma, tant Humla och mina syskon och det var verkligen längesedan jag träffade vissa av dem, Bella träffade jag för någon vecka sedan bara och Bellis var ju ett tag sedan jag träffade henne, det var för ca 3 måndader sedan, i min kull ingår 6 stycken. Jag har 3 systar och 2 bröder och jag hoppas verkligen att alla kan komma, för det hade varit jätte roligt! ;) 

Kram Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna med flock

Oj, vad duktig du är! =) Stackars Bellis har knappt fått någon träning alls den här veckan så hon tycker matte är aptråkig. =/ Vi ser också jättemycket fram emot kennelträffen och hoppas att så många som möjligt kommer!



Hoppas ni får kul på kursen idag, kram!

2011-02-05 @ 10:21:14
URL: http://y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0