Mycket att göra!



Hejsan!

Det är fortfarande varit mycket att göra hemma, så det har varit svårt att få tid att blogga, men jag uppdaterar min Facebook lite oftare så bli vän med mig där :)
Iallfall i torsdags så lärde Natta mig att dansa, det var lite svårt i början jag ville ju bara hoppa och försöka få tag i godisen (som jag lyckades några gånger få tag på när Natta inte var beredd) Men nu har jag fattat att man skall ställa sig på två tassar och snurra runt :)
Natta har funderat på att filma alla trixs jag kan och mer såklart, låter det som en bra idé ?
Och ni som väntar på överaskningen får nog reda på den om 1 vecka om allt går som det ska ;)

Kramar Lotus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0