Utställnings-träning



Nyss varit på utställningsträning :D Det gick okej, i början skällde jag lite på de andra hundarna, men det gick snabbt över ;)
På bordet så gick det inte så bra, backade lite och så, men när vi skulle gå i en trekant gick det jättebra, hade full fokus på Natta! Och jag ställde upp mig exakt så man skulle, och Natta var jätte stolt ;)
Och nu vet vi vad vi ska öva på mest, bordet. Det var iallafall jätte kul och träffa mina två systar, Bellis och Bella och deras mattar :) Och tack till min kennelmatte Yohanna för alla tipsen! :D
Nu ska vi verligen öva inför söndag!

Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jättetrevligt att träffa er idag, och jag tycker Lotus skötte sig superbra! =) Liiite får man faktiskt skälla om man är en ung gårdshundshane. =)



Jag är övertygad om att det kommer gå hur bra som helst på söndag. Tränar ni lite till på bordet så kommer det inte bli några problem, och han rörde sig hur fint som helst och ställde upp sig skitsnyggt, så den biten är ju redan klar. =)



Kram!

2011-05-26 @ 21:33:46
Postat av: Yohanna

Det var jättetrevligt att träffa er idag, och jag tycker Lotus skötte sig superbra! =) Liiite får man faktiskt skälla om man är en ung gårdshundshane. =)



Jag är övertygad om att det kommer gå hur bra som helst på söndag. Tränar ni lite till på bordet så kommer det inte bli några problem, och han rörde sig hur fint som helst och ställde upp sig skitsnyggt, så den biten är ju redan klar. =)



Kram!

2011-05-26 @ 21:34:20
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0