Göteborsvarvet 2011

Igår var jag och Natta inne i Göteborg och hejade på Matte och Husse som sprang Göteborgsvarvet. Det var jätte mycket folk där, så det var några gånger Natta fick gå och bära mig, men det gick jättebra! :) Vi mötte upp Lina, husses brors dotter. Vi sa hejdå och lycka till till allihoppa som skulle springa och började gå runt lite och kolla runt, sedan efter en stund gick vi och satte oss på läktaren och kollade på alla som kom i mål.



För mesta dels satt jag i Matte Nattas knä och myste och gav Natta en puss lite till som tätt, även om hon inte ville ha en ;) Det var kul att sitta och kolla på alla människor som var där :)



Efter ca 2 timmar kom Husse i mål! :D Jag blev sååååååå glad sedan några minuter efter kom Matte in och då blev jag ännu gladare (Är en riktig mamma gris)
När Matte och Husse fått sina medaljer så åkte vi hem och jag var så trött! Somnade nästan i bilen påvägen hem.
Dagen blev iallafall jätte lyckad och jag och Natta var så stolta över Matte och Husse!
Lite bilder från dagen:











*Matte ge mig godis*



Husse när han kom i mål! :D

Idag är det exakt en vecka kvar till utställningen, lite nervösa är vi, men det ska nog gå bra ;)

Kramar Lotus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0