Min första Jul!

På morgonen var jag ute och gick en promenad med husse, det tyckte jag var jättekul! Husse tyckte att jag var jätteduktig. När jag kom in så stod matte i köket och gjorde mat och jag satt där och tittade på en stund. Kl 11 kom Mormor, husse och Natta och vi fick öppna julklappar och jag fick massa roliga saker :D bl a en aktivitetsbräda, gummitupp som jag dödade ca 150 gånger, godis, tuggben. Efter lite slit i julklappspapper så var det dags för lite goood julmat, prinskorven och skinkan var jättegod. Lite promenad igen. Kl 3 var det dags för mormor att åka hem och jag gjorde matte och Natta sällskap. Åhh vad gott det var att krypa upp på sin filt efter en händelserik och rolig dag.






   


Jag och Natta!


Här kommer en liten Julhälsning ifrån mig:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0