Det här är jag ;-)

Jag heter Sökarens Ballad men kallas för LOTUS och är idag 9 månader.
Jag kommer från Stenkullen i Lerum där jag och mina 5 syskon föddes.
Jag är en riktigt snygg DSG tre färgad hane, tycker i allafall min förra och min nuvarande familj,
en och annan tik tror jag tycker det med.
Min väg till min familj var lite krokig, först var jag hos en liten familj, sedan kom jag tillbaka till min kennelmatte och där, på hennes hemsida hittade min stora familj mig. Jag var 8 månader när jag kom till dem, oj så kul det var, mycket kel och goa promenader. Jag var och är ju sååå söt och när jag är duktig får en godsak eller ett ben som också går bra. Hur är jag som hund då? Jaa vad ska man säga, glad, viftar alltid på svansen, matglad, dammråttor, ludd från en sönderbiten gosedjur funkar också . Min favoritleksak är ett rosa hjärta som säger I love you när jag tuggar på den.






Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Åh, vilket fint kort på Lotus! <3 Kram/lillkennelmatte och syrran Bellis

2010-12-26 @ 21:10:49
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0