26 december

Idag har jag träffat min syster Bella en snabbis, det var jättekul, jag har saknat henne jätte mycket, vi hälsade och slickade på varandra! Ikväll ska vi gå på en promenad med henne och hennes familj och det ska bli skoj, jag sitter här i soffan och längtar!
När vi kom hem så plockade Matte upp aktivetetsbrädan, med godis i som jag fick leka med, det var svårt i början men sedan kom jag på hur man gjorde och då tyckte jag att det var jätte kul!




Kom inte riktigt på hur man ska göra!



Sedan kom jag på det, då gick det mycket enklare och fortare



Gott!



Kram Lotus


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Vad roligt att ni träffat Bella så hundarna fått pussats lite! =) Och vilka fina kort på Lotus in action med aktivitetsleksaken. /Yohanna & Bellis

2010-12-26 @ 21:12:41
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se
Postat av: Yohanna

Vad roligt att ni träffat Bella så hundarna fått pussats lite! =) Och vilka fina kort på Lotus in action med aktivitetsleksaken. /Yohanna & Bellis

2010-12-26 @ 21:13:13
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0