Söndags

Lite agility-bilder från i söndags!


(Bild: Andreas)


(Bild: Natta)

Shit har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!! Jag satt och laddade upp Agility bilderna på Facebook i söndags. Helt plötsligt hörde vi något skälla på utsidan, vi undrade var det var för något, lotus var ju inne (trodde vi) men nej han hade lyckats ta sig ut och så kom vi på att vi såg ett rådjur typ för 10 minuter sedan jag sprang ut och såg en liten vit fläck ute på ängen, och rådjuret på andra sidan. Det första jag gjorde var att blåsa i visselpipan som jag alltid har på mig! Det helt fantastiska var att han vände och sprang mot mig! På första visslingen! Jag sprang in och han efter så belönade jag han med massa massa skinka och beröm! Tänk att visselpipan lyckades avbryta det! Helt fantastiskt! Min duktiga lilla kille ♥

Här är en video där jag tränar honom lite med visselpipan ;)



// Natta


Kommentarer
Postat av: Yohanna

DUKTIGA Lotus!! Underbara agilitybilder och vilken rolig film - jag älskar att han inte hittar dig direkt heller utan ser lite vilsen ut först, sötnosen. =) Kram!

2012-05-29 @ 21:28:30
URL: http://sokarens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0