Min familj



Tänkte att det kan vara lite kul och intressant att berätta vilka som ingår i min stora familj :)


 Husse - Mikael: Just nu är jag hans renoveringskompis, det är alltid kul och se vad man hittar bland alla grejer, när han var uppe på vinden för några veckor sedan så hittade han massa gosedjur till mig och då blev jag glad!

Matte - Åsa: Jag är en riktig mammagris! På morgonen gosar jag alltid med henne, brukar ligga extra nära henne så hon kan klappa mig och igentligen vill jag ligga kvar där hela dagen, men hon måste ju till jobbet någon gång, då blir jag lite ledsen :( Hon brukar vara med på kuserna och kolla på, och hon ger mig alltid köttbulle efteråt när jag varit så duktig. 

Andreas:
Passar mig någon gång ibland :) Han är jätte rolig att slicka i ansiktet.

Nathalie: Min bästa kompis! Vi gör allt ihop, går på hundkurs, hon lär mig nya trix, tränar mig väldigt mycket när vi är ute och går, hjälper mig att skriva bloggen, gosar är det vi nästan gör mest. Jag och matte brukar ofta hämta henne vid bussen och det tycker hon är jätte mysigt att jag sitter där och väntar på henne.

Simon: Busar jag med mest med.

Adam: Busar och gosar jag med :) Jag älskar verkligen Adams rum speciellt hans säng! Jag brukar stå i den och kolla ut igenom fönstret och kolla vilka som går förbi, det är extra kul när grannkatten gustav är utanför, men om han kommer förnära tomten så voffar jag lite.
 
Zazoo och Simba:
De är Nattas små undulater, som jag absolut inte får röra. Jag märker inte så mycket av dem eftersom de står i Nattas rum. När Natta inte damsugit på någon dag brukar jag smita in där och käka fjädrar, så ibland när jag varit där inne så kommer jag ut med en fjäder på nosen, men oftast så hinner de ta mig innan jag hinner in.

Zazoo:


Simba:


Kramar Lotus


Kommentarer
Postat av: Bellas Mattar

Zazzo och Simba var jätte söta.

2011-02-08 @ 21:43:22
URL: http://bellaochsmulan.bloggplatsen.se/
Postat av: Ewa

Åh vilken stor och härlig familj du fått, Lotus. Det passar dig som hand i handske med så många som du kan busa och gosa med! Snart ses vi längtar - kram så länge hälsar kennelmatte.

2011-02-09 @ 08:00:07
URL: http://www.sokarens.se
Postat av: Yohanna

Jag håller med kennelmatte d.ä. - vilken tur du har, Lotus, som har så många som älskar dig och som du kan leka och gosa med!



Och vilka fina undulater, kan tänka mig att Lotus gärna smakar på fjädrarna och säkert hade kunnat tänka sig ett lite större smakprov också om han fick chansen... =)



Kram på er!

2011-02-09 @ 10:53:48
URL: http://yohannasblogg.y-flocken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0